Friday, October 26, 2007

Kompisar

Sedan jag kom till Bergen har jag ju inte hunnit gjort så mycke mer än att jobba. Det betyder att jag inte har umgåtts med så mycket folk, förutom de jag jobbar med och de jag spelar innebandy med, men så hände det. Förra veckan ringde det på dörren och där stod några grabbar som ville va mina kompisar. Så här vid första mötet var det lite stelt, men vi spelade Tv-spel och jag tror verkligen det kan bli bra i framtiden. Lyckades ta en bild av dem. de hälsar.


5 comments:

oldini said...

Schysst apartheid i soffan. Färgade får klämmas in i ett hörn!

Viktor Ström said...

hahaha...styggt! jag vill åsså hänga med dom när jag kommer å hälsar på.

Kalle said...

Peddo henkan.... tror jag det att du vill va med barnen... =-D

He sings... said...

HAHA!

He sings... said...

nu är det snart en månad sen.