Friday, March 21, 2008

Norska Fjäll

Efter jag kom hem från Åre och innan Matt och Karro kom, så han jag med en tur till de norska fjällen också. Drog till Myrkdalen med Vegared(butikschef på swag i Telegrafen) och hans bror Are.

Tittade ut genom fönstret när jag vakande och bestämde mig för att ta med dubbeluppsättning kläder. Visade sig vara det bästa jag gjort på länge. 2 Timmar i backen motsvarade ungeför 15 minuter i en sjö. Har aldrig vart så blöt efter att åkt snowboard. 1 timme senare slutade det regna, vi kunde då åka 40 cm blöt och tung pudersnö, var en upplevelse det med. Allt som allt blev det en bra dag trots dåligt väder, men som man säger finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. med väldigt få bilder så publicerar jag en på liften och den som blev dagensbästa.



No comments: