Friday, March 21, 2008

Åre

Drog till åre förra månaden för att möta upp med Matt och Karro som just kommit till sverige från australien för ett kort besök innan de reser vidare till Whistler. Reste via Trondheim där jag slog ihjäl några timmar på en sneaker butik som passande hette SNKR (sneakersneaker.com)
Passade på att hälsa på några kollegor från swag i tronheim, de var snälla nog att ta hand om mina väskor, efter det åt jag innan jag spenderare 3 av de 4 timmarna på tåget hem med att sova.

Anlände i åre med strålande sol. Solen stannade i 3 dagar och åre hade mycket bra åkning att bjuda på. Allt från en fint shapad park till grymma hit runs på skutan. Efter nån dag kom viktor och walter och hälsade på, de bidrog med att promillehalten höjdes, de bidrog med gott sällskap också.



Trondheim


SNKR


1 Timme på tåget, Lakai Fully Flared.



Matt & Jag


1000 metern

Bräcke


Åre


Handplant utanför stugan

No comments: